.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واریز پنجمين مرحله يارانه‌ نقدي؛ پنج روز دیگر

در حالي كه در نخستين مرحله، براي بيش از ۶۰ ميليون نفر يارانه واريز شد، به گفته سخنگوي طرح تحول اقتصادي در پايان ماه ارديبشهت امسال، تعداد افراد ثبت نامي براي دريافت يارانه در سايت مرکز آمار به ۷۳ ميليون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد افراد ثبت نام و افتتاح حساب کرده در سايت وزارت رفاه به ۷۲ ميليون و ۵۰۰ هزار نفر رسيده است.
تا كمتر از يك هفته ديگر (اول تيرماه) پنجمين مرحله يارانه‌هاي نقدي به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شود، اين در حالي است كه تعداد يارانه بگيران از مرحله اول تا مرحله چهارم حدود ۱۲ ميليون نفر افزايش يافته است.

به گزارش ايسنا، در حالي كه در نخستين مرحله، براي بيش از ۶۰ ميليون نفر يارانه واريز شد، به گفته سخنگوي طرح تحول اقتصادي در پايان ماه ارديبشهت امسال، تعداد افراد ثبت نامي براي دريافت يارانه در سايت مرکز آمار به ۷۳ ميليون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد افراد ثبت نام و افتتاح حساب کرده در سايت وزارت رفاه به ۷۲ ميليون و ۵۰۰ هزار نفر رسيده است.

اين در حالي است كه سايت رفاهي براي اعلام شماره حساب واريز يارانه همچنان باز است و اگر چه امكان ثبت نام افراد جديد در سامانه مركز آمار ايران وجود ندارد، اما ثبت شماره حساب براي افراد تاييد شده ممكن است.

تا كنون در دو مرحله يارانه نقدي ۸۹ هزار تومان و در مرحله سوم و چهارم با افزايش يارانه نقدي نان، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب هر نفر ايراني متقاضي واريز شده است. با اين حساب تا كنون به ازاي هر نفر متقاضي يارانه ۲۶۹ هزار تومان به حساب واريز شده است و در واقع رقمي به حدود ۱۹ هزار ميليارد تومان از سوي دولت به اين موضوع اختصاص يافته است.

در مرحله چهارم واريز يارانه‌ها به گفته يك نماينده مجلس مشخص شد كه حدود دو ميليون نفر از ايرانيان ساكن خارج كشور نيز با ثبت نام، تا كنون يارانه نقدي دريافت مي‌كرده‌اند، در حالي از اثر افزايش قيمت‌ها در داخل چيزي متوجه آنها نبوده‌ است. به گفته مسوولان اقتصادي قرار است درباره اين عده تصميمي اتخاذ شود.

طبق روال دو دوره گذشته، يارانه نقدي در هفته ابتدايي هر ماه به حساب متقاضيان واريز مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.